Fien

Op 14 september werd mijn metekindje Fien geboren.
Dat was een speciale dag, het kindje van mijn kleine broer en dan nog een meisje.
Jongensgeweld hebben we hier al meer dan genoeg.

Met mijn studies grafische vormgeving afgerond was het voor mij een evidentie dat ik mijzelf mega opdrong om het kaartje te mogen maken:
Een drieluik met een persoonlijke tekst van mijn broer aan zijn pasgeboren dochter met uitnodiging voor babyborrel.

kaartje fien

2013-10-10 15.25.01

Ik maakte ook nog een gigantische banner voor in de tuin maar daar ben ik de foto blijkbaar van kwijt :-/ nog eens opnieuw maken.

banner

Ik maakte ook nog een verpakking voor de suikerbonen en snoepjes voor de kindjes:
Buiten de foto van deze pot, ben ik ook daar dus vergeten foto’s van te nemen. Ik ben ze u nog verschuldigd want (al zeg ik het zelf) het was echt mooi.

2013-09-24 12.51.13

Voila de rest van de foto’s

IMG_6004

IMG_6006

IMG_6007

IMG_5986
Ik wou als meter ook nog een speciaal cadeautje maar aan een eigen naaiproject durfde ik mij nog niet wagen.
Ik vroeg dan maar aan een echte pro om voor mij iets moois te maken. Allé voor Fien dan toch.
Ik kocht de stof en de fleecen Paspelpoes An maakte er iets super moois van.

paspelpoes An

Foto van Paspelpoes An

Zo vredig dat ze slaapt 🙂

2013-09-18 21.41.42

Geef een reactie

