leef

Ik leef nog, maar het is dat de tijd mij aan het inhalen is.

Een paar zware deadlines op het werk…
maar we hebben ze gehaald, tevreden klanten, joepie

Een tuin die dringend aandacht vroeg
haag geplant (taxus en beukenhaag), fruitbomen (twee appelsoorten, jonagold en cocks) geplant, terras laten aanleggen, leibomen gezet (amberbomen of ook Liquidambar), dakplatanen geplant. Gelukkig bestaan er papa’s, het was anders een onbegonnen werk geweest. Het heeft in totaal dan ook 4 weken in beslag genomen eer alles deftig de grond in zat.

Twee kinderkamers die afwerking vroegen
1 week kinders aan zee met oma en opa = mama en papa 1 week om twee kamertjes met gyproc af te werken, schuren, schilderen, … maar met het doel (twee kinders op mooie kamers met deur!) voor ogen zijn we ook hierin geslaagd

Een eindwerk in progress
Het is ongelooflijk maar deze blog ben ik ongeveer gelijktijdig gestart met mijn opleiding Grafische vormgeving. Met de verjaardag van Daan (en mezelf) binnenkort eindigt meteen ook mijn laatste jaar opleiding. Dé opdracht dit jaar is het eindwerk en daar zijn we gelukkig aan de laatste loodjes.

en dan VAKANTIE! zon zee strand, we hebben het nodig

Geef een reactie

