2012

HappyNewYear

 

Het zit er bijna op. 2012 was een hobbelig jaar, eentje waar ik terug startte met werken na de geboorte van een tweede kindje, waar ik terug een balans moest zoeken tussen de “werk-ik” , “mama-ik” en “sociale-ik”, een jaar waar ik mijn lijf terug kreeg na de spreekwoordelijke stamp onder mijn kont van oa. annelyse en terug begon met lopen en ondertussen al 320km op de teller heb staan. We verhuisden dit jaar na een lange slepende afwerkperiode (die nog steeds ongoing is). Ik veranderde ook van werk dit jaar. Twee keer, eerst een interne herpositionering, een leuke uitdaging die ik graag had verder gezet mits meer ondersteuning vanuit het bedrijf zelf maar that was not gonna happen. Ik heb gesolliciteerd bij een klein maar groots bedrijf Flow Pilots en daar ben ik nu aan de slag. Het najaar is daardoor een pak hectischer geworden dan initieel ingeschat.

Als ik het zo bekijk, kan 2013 er alleen maar beter op worden, de babies worden kleuters, de verhuis hebben we gehad, de conditie wordt alleen maar beter, de job krijg ik steeds meer onder de knie.
bye bye 2012, welkom 2013, wij zijn er klaar voor.

HAPPY NEWYEAR!!!

Een gedachte over “2012

Geef een reactie

