markt

markt

Vorige week maandag had ik twee babysits voor de kindjes. Een weliswaar vreemde combo van mijn beste vriendin en mijn schoonvader bleek een geslaagde dag. Normaal ging Bompie met de oudste een uitstapje maken maar de dag begon een beetje miezerig en dus geschiedde, twee volwassenen voor een dreumes en een kleuter. Mijn vriendin weet gelukkig van wanten en thuis zitten is niet haar aard en dus gingen ze met z’n vieren gezellig naar de markt. Ik kreeg een leuk smsje met de vraag of er boodschappen moesten worden gedaan, ik content.
Wat eieren en fruit en groenten. Want als ik MmeZsaZsa ea mag geloven koop je daar dagvers.

Man man, wat was dat een totale afgang voor de markt van Bornem. Sorry maar NOOIT nog groenten, fruit en eieren van de markt:

1. ik koop altijd eitjes klasse 0 of 1 (Het eerste cijfer staat voor het leefsysteem van de kip (0=biologisch, 1 = vrije uitloop; 2 = scharrel en 3 = kooi)) omdat dat mijn minimale bijdrage is aan een betere leefomgeving voor kippen. De eieren van de markt waren gemixt catergorie 2 en 3, overheersend categorie3! Schande.

2. fruit: de druivenrank van de tros was al helemaal bruin wat betekent dat ze er al lang lagen, de appels vol bruine plekken en zanderig en droog, de bessen onderaan beschimmeld

3. groenten: de komkommer uitgedroogd

Bij deze dus markt van Bornem : ge bakt er niets van en je geeft het concept markt een slechte naam.

Volgende keer terug bij de Colruyt.

Een gedachte over “markt

Geef een reactie

