Esprit

Ik las dit artikel in de krant “Topmodel Gisele Bündchen kan Esprit niet uit het slop halen”

Ik begrijp dat helemaal, want ondanks de leuke campagne, is “den Esprit” een oude boma winkel geworden.
U ziet, helemaal geïnspireerd door de campagne waagde ik nog eens een stapje in “den Esprit” maar vond daar van de hele campagne collectie niets terug.
Dan geef je zoveel geld uit aan een campagne en dan NIETS van de hele campagne in de winkel.
Moest er dan nog iets anders leuks of uitdagend in de winkel hebben gelegen, tot daar aan toe dan, maar het was een “waste of time”

Ik was daar dus snel buiten, hop naar een leukere winkel!

Een gedachte over “Esprit

  1. Esprit werkt vaak met concessiehouders die uit de hele collectie hun eigen aanbod samenstellen. Dus misschien moet je gewoon eens naar een andere Esprit? (En nee, ik heb daar geen aandelen) 🙂

Geef een reactie

