Wijvenweek: dromen

Ik heb/had vele dromen. Echte dromen en dromen dromen. En alhoewel ik in de dagelijkse omgang zeker niet als een dromerig type zal worden ervaren, toch ben ik een dromertje. Ik kan ergens staan, een mooi landschap zien, een mooie zonsondergang, iets kleins dat mij triggered en dan komen de dromen vanzelf, over prinsen en prinsessen, talentscouts die eindelijk zien wat voor een fantastisch vrouwmens ik wel niet ben, dat ik gespot wordt om het volgende It model te worden, dat ik de lotto win en wat ik daar allemaal mee zou doen. Jawel ik droom wat af.
Er zijn ook dromen die ik graag verwezenlijkt zou zien maar dat is andere koek. U ziet, de enige die in mijn weg staat om mijn dromen te realiseren dat ben ik zelf. En zo.ang ik daar blijf staan, zal ik altijd een gevoel van ongenoegen hebben, iets dat knaagt, dat ik mijn volle potentieel niet bereik. Maar ik kan het op niemand steken, niet dat ik dat niet probeer, enkel ik kan er iets aan veranderen. Maar nu nog niet, ik heb nog teveel excuses, kindjes, huis, verhuis, … Er komt een dag dat de excuses op zijn en dan, dan realiseer ik miljn dromen…

Een gedachte over “Wijvenweek: dromen

  1. Pingback: Wijvenweek: dromen | Wijvenblogs

Geef een reactie

