Wijvenweek: guilty

Dit wordt een moeilijke, niet dat ik niet eerlijk wil zijn over mijn guilty pleasures, maar hoe begin je eraan hé…
Het feit is dat als ik met vriendinnen aan tafel zit met een glas wijn dan gaat het gegarandeerd tegen het einde van de avond over seks. Aangezien ik de enige ben die haar universiteitsjaren wakker, single en vaak dronken heb doorgebracht, ben ik ook de enige die met enige ervaring…
Ik hou van mijn man want dat is volgens mij de enige ware en echte. Maar ik hou ook van mooie mannen, zoals mannen denk ik van mooie vrouwen houden. Gewoon om ernaar te kijken: hun mooie torso, gespierde benen en armen, ogen en geprononceerde neus, weelderige haardos. Onlangs nog bij de kapper zat er een 18-jarige knul naast mij met prachtige blauwe ogen onder lichtbruine melancholische wenkbrauwen met zachtroze lippen. Een prachtexemplaar klaar om man te worden. Tijdens mijn single jaren keek ik naar mooie mannen als ‘prooi’. De urge om een man te versieren, voor mij te winnen was bij wijlen sterker dan mezelf. Vandaag is die ‘urge’ gelukkig zo goed als verdwenen. Maar heel af en toe overvalt ze me nog, als er nog eens een prachtexemplaar voorbij komt. En dan beeld ik me even in dat ik terug 24 of zo ben, even single…
Gelukkig heeft het lot hier een mouw aangepast en heeft het mij een huis vol mannen geschonken waarvan ik er één elke dag mag versieren en er twee mag zien uitgroeien tot mannen. Zo kan ik nog lang genieten van mijn guilty pleasure 🙂

Een gedachte over “Wijvenweek: guilty

  1. Pingback: Wijvenweek: guilty | Wijvenblogs

Geef een reactie

