Mauro

Ne mens zou met al zijn bezigheden nog vergeten eens een schoon fotooke van zoon nr 2 te posten…
binnen een weekje is hij 6 maand. Met zijn 8kg900 is hij ook al een hele brok en hij heeft al twee schattige tandjes waarmee hij een betterfood koek zonder problemen naar binnen werkt. De 5 volle maanden borstvoeding hebben hem goed gedaan. Mij ook. Ik vond het een zalige periode. Nu ben ik wel blij dat ik mijn lijf gedeeltelijk terug heb. Alhoewel het op dit moment nogal wat post-zwangerschap probleempjes vertoont (bvb. mijn haar, dat blijft precies uitvallen, ik kan daar niets meer met aanvangen)

Gelukkig is het ne goede slaper. De hele nacht door als we chance hebben maar als hij wakker wordt is het voor maar twee dingen, zijn tut of pap, en als dat in orde is slaapt hij gewoon door. Zonder schudden, gehuil of drama. Daan was op dat vlak moeilijker maar ondertussen is dat ook allemaal in orde gekomen.

Nu nog verhuizen en dan zijn we weer even gerust.

 

 

 

Geef een reactie

