Lufa

Vroeger hing dat bij ons in de douche. Ik vond er maar niets aan. Zo’n kleurijke bol om u met te wassen. Als er iemand voor u in de douche was geweest dan was dat ding koud en nat en hing dat daar nog te druppen. Eigenlijk ben ik ook een beetje een vieze en bedacht ik mij gelijk huidschilfers, achtergebleven zeepresten, schimmels etc. Een beetje erover eigenlijk gezien mijn mama een poets manie had/heeft en bij ons alles blonk dat het geen naam had. Om maar te zeggen dat niemand mij een cadeau kon doen met een lufa.
Nu kreeg ik er onlangs één. En omdat hij brandnew was heb ik hem dan maar eens uitgeprobeerd. Man man, wat is dat zalig. Misschien is het omdat mijn douchemomenten tegenwoordig zich beperken tot de uiterst noodzakelijke 5min die ik eraan kan spenderen dat elk hulpmiddel om deze wassensatie de enhancen welgekomen zijn. Of omdat ik ouder ben en het zacht schrubbende effect van de lufa wel kan apprecieëren. Ik weet het niet maar sinds kort ben ik dus absoluut fan van de lufa!

Een gedachte over “Lufa

  1. Nooit geweten hoe dat ding heette 🙂 Ik heb er hier net twee weggedaan. Ze hingen daar ook maar te hangen/liggen en niemand gebruikte dat ooit. Wat heb ik nu niet allemaal gemist!? 😉

Geef een reactie

