Aftellen

38 weken zijn we vandaag! Nog max 7 dagen en dan is hij er, zoon nr2. Het is mijn lot van enkel zonen te hebben. Een manier van het Universum om ervoor te zorgen dat ik voor de rest van mijn leven genoeg mannen in mijn leven heb. Dat ik er geen ander meer ga willen.
U ziet, tijdens mijn studententijd heb ik er misschien wel één of twee teveel versleten. Het was sterker dan mezelf, zoals een jager en zijn prooi. Het gaat uiteindelijk om de jacht, en hoe moeilijker en uitdagender de prooi hoe meer fantastisch de jacht! En er zaten schoon exemplaren tussen 😉 maar die tijd is ondertussen al wel even gepasseerd. Gelukkig want ik zou mij vandaag niet graag opnieuw op de vrijgezellenmarkt willen begeven. Maar dat neemt niet weg dat mijn oog de schoonheid van een in wasdom zijnde 20-er niet kan appreciëren. En dus, met al dat mannelijk grut in huis heb ik “the best of both worlds” hier bij mij. Mijn, samen met mij, ouder wordende man, die knapper wordt naar mate er een jaartje bijkomt (vind ik), mijn lief en leven zonder wie ik niet verder wil in dit leven. Voor wie mijn hart elke dag sneller slaat en voor wie mijn liefde immer groeit. En het vooruitzicht van hier binnen een jaar of 12 twee gasten te hebben rondlopen in de knapste jaren van hun leven met meisjes om hun nek die hun harten gaan breken en dan zal ik er zijn, hun “mama”. Om hen te troosten en knuffelen en fier te zijn op die twee gusten van mij.
En ik, koningin te rijk in mijn mannenbastion…

Geef een reactie

