Zwanger

Ik ga hier effe zagen, maar echt mega zagen. De reden dat ik mij heb onthouden van te bloggen is wel om die reden. Omdat ik u dat gezaag wou besparen maar mijn man en kind moeten heat de laatste tijd al zo vaak ontgelden dat ik u nu toch maar ga lastig vallen.

1. Warm: zelfs met deze herfst temperaturen heb ik continu warm, heet, broeierig warm, zweterig warm. Ik ben zo blij dat het fris is buiten want ik zweer u, ik zou momenteel letterlijk smelten moest het een paar graden warmer zijn
2. Pijn: f*cking bekkeninstabiliteit. Je leest dat wel eens maar dat zegt u zo weinig als ge daar zelf geen last van hebt. Maar pijn dat dat doet. Grrr. Het maakt mij daarnaast enorm inflexibel. Een spelletje spelen, een treinspoor leggen = hel en harde buiken
3. Moe: voor een deel het gevolg van de bekkeninstabiliteit maar ook van de zure oprispingen en alles wat gepaard gaat met slapen met dikke buik
4. 2-jarige: hij is koddig, schattig en ik kan hem geen seconde missen maar soms wil ik hem gewoon met velcro aan de muur hangen, dan kan ik hem knuffelen wanneer ik wil maar ook rusten wanneer ik wil. Not gonna happen. Hij wil veel gepakt worden wat voor mij hetzelfde gevoel geeft alsof mijn vel van mijn buik gaat scheuren en mijn buik er gaat afvallen. Niet aangenaam. To say the least…
5. harde buiken: of ook schattig oefen weeën genoemd. Kijk als dit oefen weeën zijn, dan mogen ze hem halen met een keizersnede.

Nu positief is dat de baby het prima doet en een weekje voor zit. Ik ben 34 weken ver, hij 35.
10 augustus evalueren we hem en mij nog eens en gaan we kijken wat er fysiek nog mogelijk is voor mij. En dus gaan wij de komende 3 weken verder lekker afzien…

bekkeninstabiliteit voor wie nog wat meer info wil.

Geef een reactie

