Nestdrang

Omdat onze aannemer de dorpels niet goed had gelegd, kon de ramenmaker pas laat komen opmeten, die vergiste en verslikte zich in de hoeveelheid werk zodat onze werf met een paar maandjes is moeten schuiven. Dwz dat ik hier in ons klein gezellig huisje nog tot minstens november (optimistisch) eind december (pessimistisch) zal zitten met Lief, één 2-jarige en zoon nr2. Dat leidt tot stress omdat de ruimte vandaag al beperkt is en dus nog schaarser zal worden. Met als gevolg dat ik nu al leid aan nestdrang. Ik wil nu, liefst gisteren alles wat hier niet hoeft te staan uit het huis (danku mama en papa voor de 5 verhuisdozen alvast te stockeren), de commode op zijn plaats, het park geïnstalleerd hebben etc. Lief weet er ondertussen alles van want ik mag niet heffen en dus moet hij de hele tijd aandraven. We zijn er nog niet maar ik hoop dat het allemaal snel in orde komt. Het moet zorgen voor rust in mijn hoofd.

Geef een reactie

