Thuis

Dus, ik was dus van plan te blijven werken tot 15 augustus. Bij de zwangerschap van Daan heb ik mij goed gevoeld tot op het einde en ik ging ervan uit dat dat nu niet anders ging zijn. Maar 31 weken later gooi ik de handdoek in de ring. Na heftige migraine aanvallen (2 weken out) sinusitis (2 weken out) voorweeëen (1 week out) bekkeninstabiliteit waarvoor de gynaecoloog me sowieso wou laten thuisblijven wegens de pijn heb ik nu een strottenhoofd infectie die ik moet uitzieken want de huisarts is uiteraard weigerachtig om antibiotica voor te schrijven. En dus, na dit ziekteverlof ga ik gewoon met zwangerschapsverlof. Mijn lichaam heeft me duidelijk gemaakt dat het enkel nog rust wenst. Daarnaast vind ik het ook onozel om steeds voor een paar weken te gaan werken, dan weer alle over te dragen om dan mezelf helemaal terug in te werken. Dat is noch voor mijn collega’s, noch voor mij leuk. Nu weet iedereen tenminste waar men aan toe is. Maar het pikt wel, want ik ben iemand die zich graag 100% geeft, zowel privé als op het werk en dat ik nu zo moet afhaken, daar moet ik me nog even mentaal over zetten. Focus dus op de baby en mezelf en daarna zien we wel weer.

Geef een reactie

