23

Al 23 weken zwanger btw, ofte 119 dagen. Ne mens zou dat nog vergeten te vertellen met al die bouwperikelen. Het besef kwam er pas echt toen Thomas De Soete op StuBru aan het uitwijden was over één of andere berg die hij wil beklimmen met de fiets eind augustus. De sportdokter was maar aan het zeggen dat op 16 weken tijd zijn conditie er wel op vooruit moest gaan of hij zou het niet halen. En toen ineens besefte ik dat binnen 17 weken er dus een tweede kindje gaat zijn. Nog zo een ongelooflijk monstertje. En toen vroeg ik me af of het ook altijd zo goed gezind zal zijn, want Daan is echt het zonnetje hier in huis. Met hem rondom jou heeft een ochtendhumeur geen kans op overleven. Of dat het ook zo’n onhandelbaar haar gaat hebben. Daans haar kent maar één richting, geen gel, haardroger of wax dat dat kan veranderen. Gaat het ook zo slim zijn, als je Daan één keer iets toont, zegt, voorzingt, hij heeft het. Maar hij is ook een echte deugeniet want hij weet heel goed wat mag en niet mag en de grenzen worden hier al eens afgetast. En flink, gaat het ook zo flink zijn, bij de dokter, in de creche, bij Mammie en Oma, en Sociaal (met hoofdletter), dat heeft hij van zijn papa. Stel dat het tweede kindje op mij lijkt? ik ben helemaal niet zo sociaal. Ik ben iemand die zichzelf moet verplichten sociaal te zijn.
Het komt nu echt dichter bij. Wel spannend allemaal.

Ze lijken al op elkaar 😉

Geef een reactie

