rust

2 weken rust voor mezelf en zoon nr 2. Dat was het resultaat van het bezoek naar de gyn van afgelopen woensdag.
Zoon nr 2 stelt het ongelooflijk goed maar het is mama die het wat laat afweten.
Ik heb dagelijks zware migraine aanvallen met verlies van gevoel in handen en soms zelfs van mijn mond zodat ik slecht kan praten. Om maar te zwijgen van het gezichtsverlies, witte vlekken en de daaropvolgende barstende hoofdpijn die enkel te bestrijden is met slaap, veel slaap. De combinatie van stress en zwangerschapshormonen is blijkbaar een extra “trigger” als je al gevoelig bent en bij een tweede zwangerschap heb je dat meestal dan nog erger.
Ik voelde me wel schuldig tegenover de collega’s maar de keelontsteking van het begin van deze week is ondertussen zo erg dat ik nu ook mijn stem kwijt ben. Ik zou sowieso niet veel waard meer zijn geweest dus gaan we doen wat is opgedragen: rusten

2 gedachtes over “rust

  1. Rust maar goed, en voel u niet schuldig. M’n petekindje gaat u er dankbaar voor zijn 🙂

    Groetjes!

  2. Geniet maar van de rust. De gynaecoloog schrijft zoiets niet zomaar voor. En dat kleine ventje kan er alleen maar deugd van hebben.

Geef een reactie

