moe

Wij zitten op zondagochtend altijd op de academie en dan hebben we een beetje tijd tussen het inspiratiezoeken door. Heb zonet nog een hele leuke website ontdekt die ik hier graag moet u deel : http://www.ilovebelgium.be/

Ik heb zonet mijn halfjaarlijkse evaluatie gehad. Het zit allemaal heel goed, goed grafisch inzicht, gevoel voor nieuwe composities. Alleen aan mijn typografie moet ik nog werken. En ik moet leren volhouden en niet te snel content zijn.
Jaha, ik weet het wel, ’t is alleen zo moeilijk daar het volledig in mijn persoonlijkheid ligt om graag met nieuwe dingen te starten en dingen die in grote lijnen af zijn ook als af te beschouwen. Maar dat werkt natuurlijk zo niet voor grafische vormgeving.

nog eentje voor te lachen : http://www.kadavy.net/blog/posts/why-you-hate-comic-sans/

Verder zijn we dus gestart met onzen bouw! ongelooflijk maar waar. Er staan zowaar muren en ik kan in mijn eerste verdieping al eens rondwandelen.
Het fotootje is ondertussen al een beetje gedateerd maar dan heeft u toch een idee hoe dat bij ons gaat:

Bij ons bouwen ze dus met volledige muren ipv steen voor steen. ’t is weer eens iets anders

Om dan te komen tot het “moe” stukje.
Wij behoren tot the lucky fews, me dunkt als ik zo rondhoor in mijn omgeving, die ne slechte slaper hebben. Niet zozeer het slapen gaat slecht, het “in”slapen is nogal een probleem.
Daan gaat niet graag slapen. Daan is ook een koppigaard. En van de zeer volhardende soort. De verschrikkelijk volhardende soort. Ondertussen hebben we al meer dan 3 weken geen avond meer voor onszelf gehad, gaat Daan pas slapen omstreeks 22h (wij leggen hem om 20h in bed) wordt hij ’s nachts om 3h nog eens wakker en houdt hij ons dan gemiddeld 2h aan de waggel. O ja, voor dat er hier iemand “laten huilen” suggereert, not an option, Daan geeft dan gewoon lekker alles over en dat is geen pretje…
Na drie weken zeer volhardend te zijn als ouders hebben we vrijdag avond onze wapens neergelegd en de vijand omarmt. Hij slaapt al twee dagen in ons bed. We slapen dan wel slecht, het is beter dan geen slaap.
Maandag nemen we nog eens contact op met Kind en Gezin want nieuwe maatregelen dringen zich op.

Een gedachte over “moe

  1. Ada was ook zo’n nachtbraker en wij hebben een kiddysleep gekocht. Duidelijk uitgelegd dat als het konijn slaapt, zij ook moet slapen. En als ze dan toch lawaai maakt, vliegt ze in het reisbedje in de logeerkamer zonder knuffel wel met tut. Iemand van ons ligt er dan naast in het logeerbed en zegt ‘Ssst’ als ze lawaai maakt. Het vraagt wat volharding maar voorlopig lijkt het te werken.

Geef een reactie

