2011

Gelukkig nieuwjaar!

Ja wij leven nog. We zijn wat ziek geweest en met al dat gefeest tussendoor bleef er weinig tijd over.
Dat ziek zijn is ook vermoeiend en dus heb ik in mijn prioriteiten tijdelijk “slapen” op 1 gezet 🙂
Maar we zijn er stillekesaan terug bovenop aan het komen.

2010

1. begon ik terug met werken op een nieuwe job. Voltijds. Heb de eerste week wat afgehuild omdat ik mijn kleine pruts echt niet kon missen en zwaar kampte met het “wat doe ik hier in godsnaam” – fenomeen. Ik heb wel toffe collega’s maar de job is toch nog niet wat het moet zijn
2. voor de allereerste keer naar Centerparcs met Daan, en meteen ook de laatste
3. gestart met onze bouw, maar nog niet doorgestart (doet me eraan herinneren dat ik dringend nog eens moet informeren of ze nu volgende week gaan starten of niet)
4. enorm veel keukenwinkels gaan bezoeken maar nog niet onze droomkeuken gevonden
5. vriendin kreeg tweede kindje, schoonzus zwanger van eerste kindje, nog een paar koppels die eraan zijn begonnen om een kindje te maken
6. veel moeten in 2010 weinig relax

voor 2011 dan maar onmiddellijk

1. minder moeten (zal moeilijk zijn maar ik hoop dat het  lukt)
2. hopelijk een verhuis naar ons nieuw huis
3. jobheroriëntatie om terug zin in het werk te krijgen
4. een toffe vakantiebestemming voor Daan en ons (wij denken Gran Canaria of toch zoiets)
5. Daan die doorslaapt
6. meer lief-en-ik-tijd (ligt vooral aan mezelf daar ik Daan moeilijk kan achterlaten…)
7. meer vrienden die kinderen krijgen zodat wij niet meer één van de weinige koppels met kinderen zijn
8. een regering die de stem van de kiezer reflecteert…

allé we zijn weer vertrokken

Geef een reactie

