werk

Ik ben iemand die over het algemeen veel energie haalt uit het werk dat ze doet. Ik vind het belangrijk om mezelf nuttig te maken. Ik hou ervan mijn werk onder controle te hebben, orde in chaos te brengen, duidelijk doelstellingen te hebben en deze te halen. Een echte streber.
het bedrijf waar ik vandaag voor werk is een bedrijf in volle “change”. En zoals iedereen wel weet, is change niet gemakkelijk. Zeker niet in een bedrijf waar de meeste mensen al meer dan 5 jaar werken en de oude cultuur bijna letterlijk ademen. Door de aantrekkende economie worden wij daarnaast overstelpt door werk. Combineer stress van teveel werk met veeleisende klanten, een veranderende cultuur en management en een paar mensen die hun ontslag hebben gegeven en je hebt een explosieve situatie die zeer moeilijk te managen is.
Het vreet aan mij. Ik ben zo moe de laatste tijd omdat er geen enkele dag meer is waar ik energie uit haal. Geen orde meer in chaos, geen doelstellingen meer die worden gehaald, geen doelstellingen meer tout court, enkel korte termijn branden blussen.
Nee, vandaag kan ik niet zeggen dat mijn job mij gelukkig maakt…

Geef een reactie

