tijd

Het is iets vreemd tijd, ik lijk nooit genoeg tijd te hebben. Nochtans besteed ik al een aantal dingen uit (kuisen) laat ik al eens wat dingen liggen (vooral de was, en op dit moment ligt de tuin er ook enorm uitgebloeid uit) en bezondig ik mij veelal aan het koken van een snelle, gezonde, hap (dwz dat wij door de week, uitgezonderd de kook-experimenten geïnspireerd door menig blog, aardappelen met groenten en vlees eten). En toch geen tijd. Het is vooral dat die tijd die wordt vrijgemaakt door al het bovenstaande niet te doen, dan weer wordt ingepalmd door allemaal andere dingen die dringend en belangrijk zijn zoals keukens gaan bekijken, kleren shoppen wegens lege kleerkast (dit weekend mooi kleedje gescoord van Who’s That Girl), dringend met de vrienden meeten wegens al heel lang niet meer gezien, familiereunies etc… en dus lijkt het alsof ik amper tijd heb. Nu kan je je afvragen waar ik dan die vrije tijd wil voor gebruiken. Awel, om gewoon eens geen knijt te doen 🙂

5 gedachtes over “tijd

  1. Who’s that girl is echt in blijkbaar. Welk kleedje heb jij gekocht? Ik heb een rood met bloemekes en groene kraag en een blauwke met konijntjes… Verder: héél herkenbaar!

  2. Ik heb een roze met bruine tekening en bruine floeren riem gekocht en een blauw truitje met witte tekening 🙂
    Dat rood met bloemekes dat heb ik precies gemist :-/ Ik heb wel nog een leuk retro groen gezien dat ik nog eens wil passen maar ik stond al met zoveel kleedjes in het pashokje dat ik niet nog eens durfde aanschuiven… 🙂

Geef een reactie

