koken(2)

Sinds ik mijzelf ertoe dwing van af en toe eens iets anders te maken dan de gebruikelijke pasta met tomatensaus of broccoli met aardappelen, kook ik al eens een gerechtje van annelyse of mme zsazsa. Dat wil ook zeggen dat mijn geliefde man en zoon dit moeten mee-eten. Nu wil dat deze twee dames volledig in mijn smaak gerechtjes posten met kikkererwten, marokaanse kruiden, kokosmelk, curry, … Zoals Mme ZsaZsa ook vandaag. Het water loopt mij al in de mond. Ik ben zelfs van plan om al die gerechtjes alnog op een fysieke drager, zijnde papier, te bewaren uit angst ze ooit kwijt te zijn. (stel dat er één van de twee de stekker uit hun blog trekt, ik mag er niet aan denken).
Het enige jammere is dat mijn geliefde man niet zo zot is van al die dingen en zeker niet van kikkererwten. Heeft die even pech dat onze taakverdeling aldus is dat ik voor het eten zorg 🙂 . Kikkererwten it is!

3 gedachtes over “koken(2)

  1. Als kikkererwten “het beste zijn wat er is” dan komt er bij jullie toch niet veel op tafel… :-p

Geef een reactie

