koken

Ik vind het moeilijk om gezond te koken, zodat Daan ook kan mee-eten en toch niet vervallen in vlees-groenten-aardappelen/rijst/pasta. Daarom ben ik dus blij als er op de blogs die ik lees (zie lijstje hiernaast) al eens wat gerechtjes verschijnen. Nu ik ben geen keukenprinses en meestal ontbreekt mij de moed om aan een van die gerechtjes te beginnen maar vandaag was er de goesting en de ingredienten en dus maakte ik dit. Mits een aantal kleine aanpassingen, het was met kalfslapjes ipv kip, ik heb geen rasp of iets dat erop trekt dus de schil van de citroen is er niet ingegaan en ik had ook geen Ras El Hanout maar ik vond hier het recept van de kruidenmengeling en in mijn kast ontbrak enkel kurkuma en kardemonzaad. Dus maakte ik mijn eigen Ras El Hanout. En man man, wat was dat lekker, ook Daan vond het super en gilde de boel bijna bijeen toen het niet snel genoeg kwam. Dik geslaagd. Bedankt Mme Zsa Zsa

Geef een reactie

