parfumerie

Liefste Chanel, Lancome, Givenchy, … ik ben een oprechte liefhebber van make-up, niets zo heerlijk dan een grauw ochtendgezicht omtoveren tot een fris, sun-kissed look eclat blablabla dat de dag aankan. Zonder dat ochtendritueel voel ik me gewoon de hele dag net iets minder waard. Ik geef dan ook behoorlijk wat geld uit aan jullie dure spullen. Daarnaast is er niets zo leuk dan al de goodies die nog snel door de dames (en heren) in het zakje worden gegooid. Ik moet zeggen dat het de laatste jaren al een pak minder is geworden met de goodies, maar de teleurstelling is des te groter als er dan ook nog allemaal van die crèmes inzitten met de meest onmogelijke namen en omschrijvingen waarvan ik met mijn beste Engels geen bal van snap. revitaliftinghydramax mambojambo strijk ik absoluut NIET op mijn gezicht. Ik hou van straight forward omschrijvingen: ‘verzorgt de droge huid’, ‘nachtcrème voor normale huid’, ‘oogcreme tegen rimpels’, met liefst nog een indicatie voor welke huid, 20-jarige? 30-jarige? 40-jarige? want daar is tegenwoordig ook een groot verschil in. Dus, als jullie marketeers, in een poging de concurrentie te verslaan, afkomen met van die mega ingewikkelde namen, stel uzelf dan eens de vraag of u iets op u gezicht zou strijken waarvan u niet weet wat het zal doen? met het risico ’s ochtends wakker te worden met acne, schilfers, rode huid,… ik niet.

Geef een reactie

