30

Voila, ze staat ervoor. De grote 3.
En voelt dat nu anders? Toch wel, nu moet ik zeggen, “ik ben dertig” en anders wat het nog “negenentwintig”. Het ene zegt “vrouw” het andere “snotneus” 🙂
Het was dus donderdag ook de verjaardag van Daan.
Hij heeft van mama en papa dit gekregen. Leuk hé! Hij is nu een echte dreumes. Zo schattig.

En wat hebben we geleerd en gedaan in die 30 jaar?

  • dat er hele toffe mensen zijn, maar ook hele niet toffe mensen
  • dat engagement niet altijd wordt geapprecieerd
  • dat de trein van het leven niet wacht tot jij beslist hebt of je nu wil opstappen of niet
  • dat studeren ongelooflijk leuk is
  • dat mama worden een ongelooflijke ervaring is
  • ik heb leren liefhebben en houden van
  • dat veel dingen niet zijn zoals ze op het eerste zicht lijken
  • dat er niet iets is zoals “mijn doel in het leven” maar dat ik graag veel dingen doe en al heb gedaan
  • dat je van niets spijt mag hebben
  • ik heb een huis gerenoveerd
  • een televisieprogramma gepresenteerd
  • gemeenteraadslid geweest
  • unief afgemaakt
  • op Harvard en Duke University summerschools gedaan (I would do it again and again)
  • 3 grote reizen gemaakt en een hondertal kleintjes (naar steden met dromerige namen Belgrado, Bratislava, Sofia, Boekarest, Budapest, …)
  • In de European Youth Convention gezeten als vertegenwoordiger voor Belgie…
  • ik al 10 jaar een beste vriendin heb en dat dat echt super is want ik dacht dat ik dat nooit ging hebben toen ik nog een heel pak jonger was
  • dat ideeën en gedachten delen met anderen (met u) heel tof is
  • er maar één weg is en dat is je eigen weg

Iedereen super merci voor de wensen en cadeautjes.
Er volgt snel nog een update.

2 gedachtes over “30

Geef een reactie

