abonnement

Allé, ik zal hier eens iets toegeven, ik heb al een paar jaar een abonnement op de Glam-It.

Ooit eens gekregen als giftbox van mijn vriendin en sindsdien elk jaar verlengd. Ik begin stilaan uit de doelgroep te vallen maar ‘tis een gemakkelijk formaat en ik lees het wel graag. Vorig jaar echter gebeurde hetvolgende, ik krijg mijn verlengingsvoorstel (1 maand gratis) waarop ik inga om dan 1 week later in de Glam-It te zien dat je, als je een nieuw abonnement pakt niet alleen 1 maand gratis krijgt maar ook nog leuke goodies.

Dus ik mail naar Glam-It en hoor 4 weken niets, blijkt dat de madam die dat soort mails beantwoord met vakantie is geweest. Die belt mij in alle hysterie op om te zeggen dat ze het in orde gaan brengen ed. Ik ben gelukkig. Maar er komt niets, dus ik bel nog eens terug om te horen of ze mij niet vergeten zijn. Nee nee niet vergeten, het wordt opgestuurd. Maar er komt weer niets. Nu ben ik dus niet meer gelukkig en neem ik geen nieuw abonnement meer.

to bad for Glam-It, op zoek naar een nieuw abonnement. Suggesties iemand?

4 gedachtes over “abonnement

  1. Ik lees graag de Franse Marie-Claire, maar een abonnement in België daarop is nogal duur. Ik zou je alleszins geen abonnement op de Flair aanraden, want daar staat om de maand toch hetzelfde in. Laat je weten wat het geworden is? 🙂

  2. was ik de schuldige toen? en je bent bijna terug jarig! ’t kon niet beter uitkomen… en als ik ook nog mag pleiten voor een opsplitsing van de redactie en de commerciële dienst? je mag de ene niet straffen voor de feiten die de andere pleegt hé, ik zeg dat op het werk ook altijd 🙂

Geef een reactie

