trophy

Dit weekend was het de ICT-trophy van www.herculestrophy.com op de Nekker waar mijn bedrijf met 2 ploegen aan deelnam.
Mijn ploeg is 53ste geëindigd van de 108, het andere team 27ste wat een super prestatie is.
En wat vond ik ervan:
1. het zijn echt wel super leuke sporten
2. ik dringend met quads ed. moet leren rijden want ik vind het super om te doen maar heb nog wat skills nodig
3. als het goed weer is, is het ongelooflijk plezant (gisteren was het er dan weer wat over, gelukkig had een van de supporters extra zonnecreme van factor 30 meegebracht zodat wij allemaal zo wit terug zijn vertrokken als we zijn toegekomen)
4. er nog meer vrouwen moeten deelnemen
5. onze bedrijfsoutfits dringend restyling nodig hebben (ik heb mijn t-shirt al een updat gegeven)
6. ik meer energiereserves heb dan de mannen van mijn ploeg (positief?)
7. mijn conditie nog meevalt na een jaar lang de brui te hebben gegeven aan sport (ik heb me gewoon nog niet kunnen motiveren)
8. je de dag erna best geen belangrijke beslissingen neemt (mijn verstand voelt even beurs aan dan mijn lijf)
9. ik volgend jaar terug meedoe
10. het echt wel goed is voor de bedrijfsspirit

Foto’s volgen nog

Een gedachte over “trophy

Geef een reactie

