begrijpen

Ik ben niet meer mee,
dus op 26 april van dit jaar valt de regering. Omdat de “politici” er zelf niet meer uitgeraken, willen ze verkiezingen organiseren. Zo kan de kiezer zich uitspreken over welke prioriteiten die ze moeten leggen.
Als die kiezer dan, in verschillende peilingen, zijn keuze dan al duidelijk laat blijken, dan gaan diezelfde politici gaan beweren op tv http://bit.ly/cIVdR0 en andere media dat ze het niet eens zijn met die keuze en dat ze toch iets anders gaan doen.
WAAROM dan verkiezingen organiseren???

Ik heb beslist, ik stem NVA, tijd voor een lesje in nederigheid en democratie

2 gedachtes over “begrijpen

  1. Ik weet het echt nog niet, zo moeilijk, ook niet leuk dat ik mijn keuze moet maken door eliminatie en niet doordat ik overtuigd ben door een partij.

  2. Ik heb een paar stemtests online gedaan en me bij die resultaten neergelegd. Nogal wat mensen schrikken soms van het resultaat als ze die testen doen en vragen zich af wat ze ermee moeten aanvangen.

    Behoudens zelf door alle programma’s gaan snuisteren (*alle*, niet alleen dat van jouw traditionele partij) is zo’n stemtest de meest objectieve manier om na te gaan welke partij het dichtst aanleunt bij jouw persoonlijke prioriteiten… Zelfs als dat een verrassing is.

Geef een reactie

