draagrugdoekzak

het staat nog niet helemaal op punt maar ik wil dus Daan kunnen dragen op mijn rug met mijn draagdoek. Hij vindt het in ieder geval wel ok dat ik zo met hem hoos…

2 gedachtes over “draagrugdoekzak

  1. Dewi, ik heb hier nog een stevigere versie draagdoek liggen (mei tai), die ik persoonlijk gemakkelijker vond om op de rug te dragen. Als je ’t eens wil testen? Ik gebruik hem niet echt meer… misschien nog om op reis te gaan deze zomer.

  2. Dewi, als we zo samen gaan wandelen, verwacht ik wel dat je je eigen look afstemt op het patroon van de draagzak hé, nu is het een beetje een clash van vanalles 🙂 Maar Daan vindt het precies wel heel plezant, cool!

Geef een reactie

