sexy

Mijn lief vindt mij sexy, goed voor mij. Ik kan hem wel begrijpen, niets zo mooi als een naakt zacht vrouwenlichaam. En vooral als je het dan elke dag kan aanschouwen. Maar tussen wat hij vindt en ik voel zit er een wereld van verschil. Want ik kan dan misschien sexy zijn voor hem, en misschien mij wel sexy kleden. Me sexy voelen, het is alweer even geleden. Niet dat ik mezelf niet mooi vind of zo maar wees eerlijk, als je een hele dag met een zieke baby waar het snot uitloopt hebt rondgelopen, doodop bent, geen tijd hebt gehad om even in de douche te springen en dan midden in de nacht nog eens moet opstaan omdat die zieke baby verzorging nodig heeft dan is er niet veel sexy meer aan. Dan is het enige dat ik nog voel numbness en een sterk verlangen naar een nachtje doorslapen in een lekkere zachte flanellen pyama…

Een gedachte over “sexy

Geef een reactie

