werk

Ik heb veel werk. Op zich is dat niet zo erg. Ik hou ervan te weten wat je te doen staat als je naar je werk vertrekt. Ik vind dat zo’n dagen niet nutteloos mogen voorbijgaan, anders had ik ze liever met Daan doorgebracht. Maar teveel werk is niet goed. En op één of andere manier ben ik in een situatie terechtgekomen, na amper 4 maanden, waar ik nu al teveel werk heb. Tegen dat ik klaag over teveel werk moet er al iets grondig misgaan. Maar door allemaal projecten te hebben, die in dezelfde periode moeten worden opgestart, maar waar de voorbereiding door derden maar povertjes is gebeurd en de personen die mij moeten ondersteunen ook teveel werk hebben of dringend nog achterstallig verlof moesten opnemen van vorig jaar zit ik dus nu wel met de gebakken peren. En dat vind ik niet leuk want ik hou niet van half werk en ook niet van openstaande issues. En door dat teveel werk begint mijn lijst van half werk en dus openstaande issues te groeien en dat is uiteindelijk nefast voor het resultaat. Morgen ingrijpen is de boodschap. Hmpfff, zo geen zin in het gesprek…

Een gedachte over “werk

Geef een reactie

