whoehiee

What a day: stock verkoop in Antwerpen van onze Belgische topdesigners. Idee van mijn mama. Met schoonzus, mijn mama en Daan (!!!) naar ’t stad.
And I SCORED een Anne Heylen vestje voor … 10€! In het geel (de kleur voor deze zomer) Echt bangelijk.
Foto volgt nog.
Verder heb ik in een tweedehandswinkeltje Episode (http://www.episode.eu/index.jsp?USMID=49) echt super bangelijke jurkjes gevonden en retro t-shirt en super handtasje!!!
We zijn ook nog bij Tim van Steenbergen geweest (boehoe, enkel maatje 34 en 36) en A. Vandervorst (veeeeeel te duur, zelfs de stock verkoop) maar daar heb ik niets gekocht.
Het was een super dagje met een ongelooflijk gemakkelijke Daan die in al die winkels geen kik heeft gegeven en er de hele dag vrolijk heeft bijgezeten.

Een gedachte over “whoehiee

  1. Ah … blij te horen dat er dan toch kleur is deze zomer … maar ik heb er nog niet veel van gemerkt want ik ben gisteren gaan shoppen en ik vond alles saaaaaaaaaaaaaaai

Geef een reactie

