pipi

als ik Daan, voor hij in bad gaat, nog even laat staan aan de kant, dan doet hij 9/10 keer nog snel een plasje tegen het bad. Volgens mijn man “plast ne man enkel tegen een goei muur”. Ik interpreteer dit dan maar dat Daan mijn tegelkeuze van de badkamer wel kan apprecieren…

Een gedachte over “pipi

  1. Al geprobeerd om hem voor het bad op een potje te zetten? Ik weet dat het ontzettend vroeg is, maar het kan volgens mij zeker geen kwaad om Daan al gewoon te maken aan het ‘potjesidee’. Al is het maar om te vermijden dat jij elke keer de badkamervloer moet dweilen 😉

Geef een reactie

