Eyjafjallajökull

het is wat zo’n vulkaanuitbarsting. Lekker nog eens door de natuur op ons plaats gezet worden.
Ik vind het dan ook vreemd dat:
1. reizigers daar boos over kunnen zijn. Het is niet dat er iemand die vulkaan expres actief heeft gemaakt opdat zij dan niet op bestemming kunnen geraken
2. staatssecretarissen op de radio en tv (Schouppe) komen verklaren dat hij ervan overtuigd is dat er vanmorgen al zou kunnen worden gevlogen terwijl alle luchthaven autoriteiten menen van niet. Alsof Schouppe himself de aswolk gaat verdrijven, terug de vulkaan in.
3. de luchtkwaliteit daar geen hinder van heeft… wij leven volgens mij toch in een gesloten systeem? Dat as moet toch ergens naartoe? als dat niet hier naar beneden komt, waar dan wel, en dat is dan toch ook erg voor die mensen aldaar?

Vreemd, zeer vreemd…

Een gedachte over “Eyjafjallajökull

  1. Ik voel die as wel hoor, denk dat dat hier massaal als fijn stof is aan het neervallen want ondanks allergiepillen nies ik me te pletter en staan mijn ogen helemaal dik. En inderdaad, al die mensen die in het nieuws vitten op de luchtvaartmaatschappijen, wat kunnen die daar nu aan doen. De natuur leert ons de laatste tijd veel lesjes!

Geef een reactie

