nacht

Daan heeft er weer een paar nachten opzitten met veel wakkere momenten. Dat hij veel wakkere momenten heeft, dat is nog niet zo erg. Het erge stuk eraan is dat mama ook wakker is. En daar niet tegen kan. En vannacht is hij wel 5 keer wakker geworden. Net op het moment dat ik terug echt in slaap was. Het is een hel. Alsof iemand je uit het diepste diepste van je zijn losrukt en brengt naar een wereld die op dat moment nog niet door jou hoort beleefd te worden in volle bewustzijn. Op zo’n momenten word ik echt mega kregelig. Dan heb ik echt zin om met dingen te gooien, met mijn hoofd in een emmer koud water te gaan hangen of zo om wakker te worden. Soit, geen normale dingen. Tegen de ochtend is dat dan wel over maar ondertussen heb ik dan wel woorden gehad met mijn man om 4 uur ’s ochtends die ik mij nu uiteraard niet meer kan herinneren.
op die momenten tussen slapen en waken krijg ik ook altijd mega coole blog ideeën. Zo erg zelf dat ik mezelf soms met in slaap lach. Jammer genoeg kan ik deze mij ’s ochtends niet meer herinneren en zit ik hier dan te bloggen over het feit dat ik het mij niet meer kan herinneren ipv de coole blog die ik vannacht had verzonnen.
De wereld op zijn kop.

PS wist je dat je met een snoeischaar echt gewoon een vinger kan afknippen zonder problemen… ik spreek uit ervaring, ik heb in mijn vinger geknipt en zat al ver in de nagel voor ik pas doorhad dat ik erin aan het knippen was. Niet slim en pijnlijk achteraf. Ondertussen alweer mooi genezen.

PS2 mijn gras eindelijk terug mooi groen aan het worden is, van ver dan toch, want van dichtbij is het gras nog altijd vos en is het groen afkomstig van mega veel kattestaarten :-/ niet zo goed

PS3 van de vier klimplanten die ik heb, ik dacht dat er drie de winter niet hadden overleefd en wat blijkt, de drie hebben de winter wel overleefd en die ene van wie ik dacht dat hij nog leefde is dood (vandaar het vingerknip incident

PS4 muizen slimme dieren zijn

en nu in bad met Daan

Geef een reactie

