life

’t is echt niet te schatten, ben ik ziek geweest vorige week. Maar echt rot ziek. 3 dagen echt in bed liggen en vandaag en gisteren nog dutjes moeten doen om de dag door te komen. Een amandelontsteking. Man daar kan je van afzien. Met een gewoon dafalganneke redde ik het echt niet. Positief is: dat ik nu weet waarom ik zo verdomd moe was, ik was gewoon ziek, ik spontaan een kilo ben afgevallen, ik, ondanks het ziek zijn, lekker drie dagen extra bij mijn gezinneke ben geweest en Daan en Koen lekker rond mij heb gehad. (weliswaar voorzichtig voor geen extra zieken)
En als kers op de taart heb ik zonet Daan zijn haartjes in een fris jongenskapseltje geknipt, ’t was van moetes, het haar hing in zijn ogen, in de creche keken ze al eens van ‘ge gaat er toch genen bohemer van maken’, er was geen goedleggen meer aan en ik begon zin te krijgen om er strikskes in te klippen.

en we zijn gisteren een boom gaan planten in het geboortebos JG2009 rij8 eerste boompje

en de eerste bloemekes zijn geplant

Geef een reactie

