respect

respect voor al die vrouwen met baby die erin slagen en te werken en te bloggen
Ik slaag er niet goed in…

4 gedachtes over “respect

  1. De laptop in de living zetten. Als de kinderen in bed liggen, kijkt Koen wat tv en zit ik achter te laptop (of afgewisseld). Maar eerst inderdaad evenwicht zoeken. Als het op-tijd-eten en in-bad-steken al lukt, komt de rest wel vanzelf. Ikzelf vind het nog altijd moeilijk om het in-bad-steken er nog bij te doen in de week. Da’s altijd een beetje goochelen met bedtijd. Gelukkig is het nu winter en worden ze niet zo vuil, in de zomer moeten die zandmannekes wel wat meer in een sopje.

  2. Niet aantrekken! Bij mij is de chaos nog steeds niet voorbij, maar ik troost me aan het feit dat alle mama’s zeggen dat dat binnenkort wel weer goedkomt…

Geef een reactie

