douchen

vanmorgen was daan er op zijn normale uur bij (voor mij is dat vroeg, zeker op een zondag met niets anders gepland) dus zat er niet veel anders op dan opstaan daar het manlief zijn beurt was om wat bij te slapen na talloze onderbroken nachten (ik had gisteren bij oma al kunnen bijslapen, ’t is te zeggen, ben als een blok in slaap gevallen in de zetel, en zij content want onzen Daan volledig in haar handen)
Ik in bad met Daan. Altijd een leuk moment. Niet zo plezant als water op pletsen in mama’s gezicht en ik kan dan schattig lijfke dan dicht tegen mij aandrukken. Na het bad volgde een uitgebreide massage sessie en haar kammen sessie zodat Daan na een uur helemaal gepoetst en gepolijst was. Om door een ringetje te halen.
Ik besluit dat ik dat best ook voor mezelf effe regel en zet Daan met wat speelgoed op de mat in de badkamer terwijl ik zelf snel de douche inkruip. Maar dat was buiten mijne lieve schat gerekend. Die had geen zin om helemaal alleen te spelen op de mat terwijl mama daar allemaal interessante dingen aan het doen was. Dus kroop hij met body en al gewoon mee de douche in. Echt gewassen ben ik dus nog steeds niet maar het was een ongelooflijk zalig ochtend mama en Daan momenten 🙂

Geef een reactie

