WTF!

Drie weken aan het werk. Drie weken met een dikke snotvalling. 10-tallen pakjes zakdoekjes opgesnoten. Een Daantje dat 4 tandjes doorkreeg. Buikgriep kreeg aka vettige kaka pampers en projectiel kotsen. De agenda’s hopeloos door mekaar geraakten en er elke dag moest gezocht worden naar een oplossing. Koen die nu ook geveld is door buikgriep. Manden strijk die bleven opstapelen. Eten in de koelkast dat slecht werd door gewoon geen tijd om het op te eten. Sinds half 6 ben ik op en wakker en bezig. Nu ben ik moe. Gelukkig is er nog mijn mama die voor mij naar de winkel is gegaan. Dat zag ik echt niet meer zitten.
Life, ‘tis soms effe afzien

2 gedachtes over “WTF!

  1. Soms is het héél handig als de grootouders even praktisch helpen: naar de winkel, een mandje strijk, … ’t Kan een heel verschil maken! Hopelijk zijn Daan en Koen snel beter.

Geef een reactie

