staan

Daan wil staan, aan alles trekt hij zich recht. Niets is nog veilig. Vandaag is hij bijna gestikt in een plastiekje. In een seconde had hij het geflikt. We waren bij mijn meme, hij was aan het demonstreren dat hij kon staan aan de salontafel. We hadden alles mooi uit de weg gelegd en toch lag er nog iets, aan onze aandacht ontsnapt, en het zat in zijn mond voor we het goed en wel doorhadden. Gelukkig had mijn meme het gezien. Dus ik met mijn pink het er proberen uitvissen, schoof het alleen maar verder in zijn keel. Ik heb hem doen overgeven, ter plekke, over mijn meme haar mat, mijne vent zijn broek en schoenen. Daan gered. Weer een les wijzer :-s Er is geen houden meer aan.

Op de collage: Daan staat, trekt zich recht, is een echte vent als hij mama’s BH vindt…, Daan klautert zelf in maxi cosi!!! Daan ontdekt een doos

Geef een reactie

