rugzak

Nog een ander evenement waar traantjes voor gevloeid zijn is dat mijn rugzak naar Nepal op reis is.
Meer bepaald: mijn beste vriendin met wie ik een hele boel verre reizen met heb gemaakt vertrok dinsdag, zonder mij, naar Nepal maar wel met mijn rugzak. De dag dat ze belde om hem te lenen heb ik na het telefoongesprek zo hard gehuild omdat ik jaloers was op de rugzak. De deal is dat ze foto’s moet trekken van mijn rugzak op reis en dit is de eerste foto van mijn rugzak en vriendin:

Geef een reactie

