wandelen

Toen Daan nog moest geboren worden had ik mij allerhande voorstellingen gemaakt hoe ik moeder ging zijn. Eén van de dingen was zeker dat ik veel zou gaan wandelen. Daan in de buggy, ik met mijn fototoestel erachteraan en samen de wijde wereld in. Het is enigzins anders gelopen daar Daan in het begin helemaal niet graag in zijn buggy zat en ik de moed niet had om hem telkens mee te slepen. Met elke maand dat Daan ouder werd, werd het buiten ook steeds kouder, sneller donker om in december en begin januari helemaal te ontaarden in sneeuw en vrieskou. Ik krijg mezelf dan niet buiten laat staan mijn kind.
Maar gisteren is het er dan toch van gekomen. Met zijn tweetjes op stap in mijn geliefde park, met fototoestel. Hierbij de foto’s van ons uitje:

5 gedachtes over “wandelen

Geef een reactie

