solliciteren

From:
Sent: woensdag 6 januari 2010 12:34
To: dewi.Vandevyver@gmail.com
Subject: FW: Uw kandidatuur voor de functie van Project Leader bij

Geachte heer,

Vooreerst willen wij u graag bedanken voor uw interesse in .

Na overleg en na analyse van alle gegevens werd uw kandidatuur helaas niet weerhouden, dit ondanks de positieve aspecten van uw dossier.

Indien u dit wenst, kan u me contacteren om meer uitleg te krijgen bij de elementen die tot deze beslissing hebben geleid.

Wij wensen u evenwel nog veel succes toe in uw verdere carrière en verblijven,

Met vriendelijke groeten,

administratief medewerkster DI

From: Dewi Van De Vyver [mailto:dewi.vandevyver@gmail.com]
Sent: mercredi 6 janvier 2010 13:44
To:
Subject: RE: Uw kandidatuur voor de functie van Project Leader bij

Beste,

Graag had ik inderdaad meer informatie gekregen waarom mijn kandidatuur niet werd weerhouden.

Aangezien u mij aanspreekt met “Geachte heer” stel ik mij vragen bij de manier waarop mijn kandidatuur en CV is behandeld.

Hartelijk dank bij voorbaat,

Dewi Van De Vyver

From:
Sent: woensdag 6 januari 2010 12:34
To: dewi.Vandevyver@gmail.com
Subject: FW: Uw kandidatuur voor de functie van Project Leader bij

Geachte heer,

Uw kandidatuur werd door de verantwoordelijke van de projectleiders doorgenomen en zijn beslissing om uw kandidatuur niet te weerhouden is onvoldoende relevante ervaring voor de functie.

Met vriendelijke groeten

administratief medewerkster DI

hmmm, ik geloof niet dat ze mijn CV hebben gelezen…

5 gedachtes over “solliciteren

  1. Oh zeg! 😮
    Verschrikkelijk hoe ze met mensen omgaan.
    Daar kan ik nu echt kwaad om worden.

    Sterkte nog bij je zoektocht!

Geef een reactie

