2010

Goodbye 2009, raar jaar. Jaar van teveel veranderingen voor Corneel.
Jaar waarin Daan werd geboren, Jaar waarin job werd verloren, Jaar waarin beslist werd huis te bouwen en grond te kopen, Jaar waarin getrouwd is dat het een lieve lust was, Jaar van vele babietjes in mijn omgeving, Jaar van vele zorgen en opgekropte woede, Jaar van intense liefde en vreugde. Daag raar jaar. Voor altijd in mijn geheugen gegrift als het jaar waarin ik mama werd en Daan mijn leven zoveel mooier maakte.

Hello 2010, Jaar waarin ik een nieuwe job ga vinden, een huis ga bouwen, jaar van nog meer nieuw leven maar eventjes niet bij ons, jaar waarin Daan gaat leren stappen, jaar van verwachting en hoop. Je bent goed begonnen, nog 360 dagen volhouden zo 🙂

Ik wens iedereen een fantastisch 2010 dat ik uitroep tot jaar van de hoop.

Een gedachte over “2010

  1. Voor jullie ook een geweldig 2010 gewenst! Misschien een iets rustiger jaar dan 2009? 🙂 En heel veel succes met je zoektocht naar een perfecte job.

Geef een reactie

