Londen

Op algemeen verzoek zijn we er dan maar een weekend op uit getrokken 🙂 Nee hoor, het was al een jaar geleden gepland. Toen nog met Daan in mijn buik. Zorgvuldig uitgeteld dat hij dan al 5 maanden zou zijn voor ik hem moest achterlaten. En dus zo geschiede, vrijdag 4 december vertrokken mama en papa voor dag en dauw naar Londen. Ik was er nog nooit geweest, wat een schande is daar ik al half de wereld ben rondgereisd. Ik had een boekje gevonden met wat leuke dingen om te zien en ben achteraf blij dat we maar één echte dag hadden want anders had ik zowaar onze rekening geplunderd. Leuke dingen dat er daar zijn om te shoppen. De nieuwste trend is GLAMPING, glamoureus op kamping gaan. Je hebt daar dus shops waar je “glamour” kampeer materiaal kan kopen! Rubberen laarzen met hakken, fancy kookpotjes, etc. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dan was er nog een andere winkel waar ze super romantische spulletjes verkochten in jaren 50 stijl waar ik gelukkig een man bijhad die mij buiten gesleept heeft. Verder waren er veel leuke marktjes met allemaal vintage kleding. Echt de moeite waard. Tweede trend die ik heb gespot in Londen, korte rokjes, maar dan echt KORTE rokjes. Dik, dun, lang, kort, oud, jong, seut, hip, het maakte niet uit, alle vrouwen hadden ultra, net onder de billen, korte rokjes aan. Met platte balerina’s of platte laarzen, UGHs, plastieke botten,… maar wel plat. Ik voelde mij een beetje debiel met lange broek en hakje. Sommige meiden hadden amper een t-shirt aan tot net onder hun billen. Voor mij is het winter dus lange broeken it is. ’s avonds zijn we naar Eddie Izzard gaan kijken. Zeker de moeite waard om eens op youtube te gaan kijken als je van standup komedie houdt. Die man is echt HILARISCH. En hij vult met gemak een sportpaleis vier keer op een rij. Met 30000 man waren we daar. Kun je je dat voorstellen, 1 man alleen op een podium dat 30000 man 3 uur lang kan entertainen. Deze is super: Learning French

Om te concluderen dat het inderdaad heeft deugd gedaan een dagje weg te zijn met manlief. Tegen zaterdag avond echter miste ik mijn ander ventje wel ongelooflijk hard en was ik blij dat we maar 1 nacht hadden geboekt en geen 2.
London Baby! yeah, dit doen we zeker nog eens.

Een gedachte over “Londen

Geef een reactie

