super

Het gaat echt zoveel beter met mij. Nog niet helemaal 100% maar we gaan er komen. Het “voor mezelf zorgen” werpt zijn vruchten af. Alhoewel er nog niet veel is verandert mbt mijn situatie is er toch in mijn hoofd beterschap. Ik zie de dingen terug positiever in en heb terug hoop. Ik ben volop aan het solliciteren, heb terug zin om te gaan sporten en ik heb mezelf een autootje gekocht zodat ik eens weg kan rijden wanneer ik dat wil. Gisteren ben ik naar career launch geweest en ik voelde de “thrill” opnieuw om te gaan werken. Om opnieuw mij te storten op een job. Ik heb met een aantal zeer interessante bedrijven gepraat waar ik nu ook voor aan het solliciteren ben.
Daarnaast is Daan ook precies veranderd, je voelt dat hij een maandje ouder is, wat langer tevreden is met zijn speeltjes, heel graag bij mama is maar op een leuke manier en dat maakt alles ook wat plezanter. Mijn roze bril is alvast terug gelijmd. Nu de glazen nog en alles komt weer in orde

2 gedachtes over “super

  1. ik blijf erbij, ’t is ook de auto die veel doet! Mobiel en zelfstandig zijn, dat is niet te onderschatten qua feel good factor. Joepieeee

Geef een reactie

