dt

lieve lezers van dit bescheiden blogje, ja ik schrijf af en toe (ongeveer 1 per blog) een dikke dt fout. Ik doe mijn best om er geen te schrijven en alhoewel ik redelijk begaafd ben, door mijn universiteitsjaren ben geraakt zonder bissen, slaag ik er maar niet in dt-loos te schrijven. Het is vaak door mijn enthousiasme, snel schrijven en meerdere dingen tegelijk doen dat de fouten erin sluipen. Dus taalpuristen, sorry als jullie bij het lezen van mijn blogje spontaan jullie haar willen uittrekken (jawel, ook jij lieve schat) maar er zullen altijd fouten in blijven staan. Maar op deze manier kunnen jullie je tevens elke keer verkneukelen over de fout die jullie hebben gevonden 🙂 Dus, let the search begin!

Geef een reactie

