zwemmen

Daan en ik zijn vandaag gaan zwemmen samen met oma en dat was PLEZANT!!! Daan en ik (en oma ook) hebben er echt van genoten. t’ is een echt waterkieken. Van zodra hij het water voelde begon hij al te trappelen. De begeleidster van het babyzwemmen was ook gecharmeerd door zijn enthousiasme. Zij was trouwens ongelooflijk, zo rustgevend dat die dame was. Iemand die zo’n effect op mij heeft, straalt pas echt rust uit 🙂
Nadien dronk hij nog in het het complex zijn fles pap helemaal leeg om daarna als een blok in slaap te vallen. Thuis at hij dan nog eens zijn groentepap helemaal op en was voor de rest van de dag een super vrolijke vent.
Zeker voor herhaling vatbaar!

DSC02238

5 gedachtes over “zwemmen

  1. wij zijn vandaag ook gaan zwemmen, maar niet in groen water 😉

    Daan is groot geworden en jij ziet er weer totaal anders uit dan ik me je ingebeeld had (maar wel goed hoor … en dan al zeker voor in ’t zwembad te zitten 😉 )

  2. @Annelyse: Ja hij is inderdaad groot geworden, al 64cm! Het gaat snel 🙂 en dank je voor het compliment, er deftig uitzien in een zwembad is soms een hele kunst, niet schminken is een goed begin heb ik met scha en schande geleerd en met veel uitgehuilde panda ogen 🙂

  3. hij begint héél hard op zijn papa te lijken, dat zie ik er in! Dewi, met ons wil je niet meer gaan zwemmen maar met Daan wel, jaja 🙂

  4. Hoewel ik jullie niet ken en dus enkel op de foto’s kan afgaan, vind ik hem heel erg op jou lijken!

    Het is duidelijk dat hij ervan geniet…

Geef een reactie

