geheugen

Mijn geheugen is toch niet meer wat het geweest is zenne. Ik kan gewoon mijn blog onderwerpen niet meer onthouden. Het gaat als volgt: ik lees iets, zie iets, denk aan iets, bedenk “cool, daar moet ik over bloggen, dat vind ik leuk en dat zouden andere mensen misschien ook willen weten, lezen, hun mening over delen”. Tegen dat ik dan aan mijn PC zit ben ik het gewoon vergeten, of weet ik de clue niet meer, of waarom ik nu net daarover wou bloggen. Het jammere ervan is dat ik dan eindig met leuke dingetjes over Daan te posten, wat wel leuk is, maar nogal eenzijdig. Dit is mijn blog, niet mama’s blog over Daan…
Alsnog toch een paar dingetjes die ik heb kunnen onthouden:
1. Zouden politici Knack lezen en soms eens beseffen dat wat daar staat vaak gewoon de waanzinnige waarheid is en dat ze zich zouden moeten schamen?
2. Dat het Parlement 13 oktober van start is gegaan en nu al terug met vakantie gaat en dat de presentatrice van Villa Politica daar niets over durfde te vragen aan Patrick Dewael (kamervoorzitter) om hem niet boos te maken: Kritische pers??? where are you, ha ja bij Knack, misschien moeten die eens een televisieprogramma maken
3. ik oude “recente” boekjes (knack) had meegenomen naar mijn kinesist omdat het meest recente magazine in de wachtkamer dateert van 2002 en hij net als ik mijn goed hart laat zien, zelf nieuwe knacks had gelegd
4. ik geïnvesteerd heb in een pantone kleurenboek omdat de kleur op mijn scherm nooit dezelfde is dan in druk, dat ik extra heb uitgekeken dat er een rgb of cmyk vermelding zou bijstaan, blijkt nu dat in die gids enkel een icoontje staat dat het kan omgezet worden in cmyk of rgb maar ze zeggen niet hoe. grrrrrr. Idioot die ik ben kijk ik uiteraard pas nu naar de website van pantone zelf om erachter te komen dat ze een pantone BRIDGE hebben, een kleurenboek met de cmyk en rgb kleur bij :-/ om mottig van te worden want dat grapke kost wat
5. mijn poetsvrouw haar hand heeft overbelast en ik dus vandaag heb moeten zelf kuisen, wat ik absoluut niet graag doe, maar ik ben een beetje compulsief en kan geen vuil zien liggen
6. ik DRINGEND het gras nog eens moet afdoen vooraleer er een minidorp in kan worden gesticht
7. ik iets moet vinden om de mollekes die in mijn aangemetste plantenbak zitten vriendelijk maar toch doortastend te verwijderen uit dien bak want die eten alle wortels van mijn groenhoudende plantjes op
8. mijn oleander dringend meer grond in zijn pot moet hebben
9. niet begrijp waarom mensen (zoals vanmiddag) perse 40 willen rijden als je 70 mag!!!
10. Al onze doopsuiker eindelijk de deur uit is 🙂
11. ik volop aan het solliciteren ben en dat ik gisteren mij bijna heb verslikt waar ik ben gaan solliciteren. Ik ga boos zijn als ik niet word weerhouden (ego), maar in geen honderd jaar daar ga werken. Van de 5 sollicitanten die waren weerhouden waren er maar 2 komen opdagen! waarvan mijn tegenkandidaat een man van in de 40 was die stripboeken las en zijn bokes meehad. Toen ik hem vroeg of hij zin had om na het eerste deel van de sollicitatie mee brussel even in te trekken kreeg hij ter plaatse een hartaanval. Ik hoop voor hem dat hij de job krijgt. Hij zou passen op het departement. Ik ben de stad ingetrokken en heb lekker moleculair gegeten in het Horta cafe aan het stripmuseum.
12. Morgen 3de poging K&G hopelijk heeft de arts nu wel zin om spuitjes te zetten, en anders ga ik naar de kinderarts en vraag mijn geld terug aan K&G.

Thats all for now folks

Geef een reactie

