ziekjes

’t is alsof hij het doorheeft, mijn kleine pruts, dat er iets staat te gebeuren. Vanmorgen heeft hij na zijn eerste pap (om 6h) door geslapen tot 9h30, om daarna amper nog iets te eten, snottebellen op te niezen die ik niet mogelijk achtte in zo’n klein babietje, stilletjes tegen mijn borst te hangen om vervolgens terug in slaap te vallen. Ik voel aan zijn hoofdje = warm. De oorthermometer meet 37,5°. Nog niet alarmerend maar toch in het oog houden. Gelukkig gaan we straks naar de kinderarts voor controle. Normaal gaat hij dus morgen voor de eerste keer naar de crèche, maar zoals het er nu uitziet zal het wat uitgesteld worden. Hij is echt zo ongelooflijk geweldig dat zoontje van mij. Ik hou zo van hem!

Een gedachte over “ziekjes

Geef een reactie

