verder

Ne mens moet verder met zijn leven dus dat doen we dan maar. De ene dag al wat beter dan de andere. Vandaag was goed, gisteren had ik het even niet meer. Ik had een afspraak voor loopbaanbegeleiding. Een afspraak waar ik echt naar had uitgekeken. Ik stel het adres in op de gps en ben op tijd bij de straat die blijkt niet toegankelijk te zijn op het stuk waar mijn gps zegt dat ik moet inrijden. Het is toch nog meer dan een dikke kilometer dus ik besluit de wegomlegging even te volgen. Die leidt mij in een woonwijk die doodloopt. Mijn gps wil mij terugsturen naar het beginpunt maar ik zie dat ik er langs de andere kant ook inkan. Dus ik rij verder, ondertussen tikt de tijd, blijkt dat de straat aan de andere kant ook niet bereikbaar is (ook niet te voet, de straat die er moest zijn bestaat niet meer!!!). Ik ben dan ook nog eens mijn gsm vergeten dus ik kan ook niet bellen dat ik later ga zijn. Soit, ik geeft het nog niet op en besluit de straat van de zijkant te benaderen. Blijkt de straat uit 2 delen te bestaan onderbroken door een andere straat!!! Uiteindelijk vind ik de straat maar dus niet het huisnummer waar ik moest zijn. Helemaal over mijn toeren ben ik van pure miserie terug naar huis gereden. ’t Is dat ik niet hou van kapotte spullen want anders had ik wel wat huisraad willen kapot kegelen. What the F**k!!! Echt die wegenwerken zijn een hel. Soit, ik ben nog steeds op zoek naar die droomjob en ondertussen tracht ik zo veel mogelijk te genieten van dat prutske van mij. Dien heeft ondertussen zijn arsenaal aan blikken uitgebreid, heeft zijn handjes en tong ontdekt, zevert aan één stuk door waardoor al mijn kleren van die leuke zeverplekken vertonen en vind zijn mobiel absoluut fantastisch.
Geniet maar mee:
Daan week 13

Een gedachte over “verder

  1. En zo’n mooi gezichtje doet je de wereld vergeten! Zalige glimlach… Wij wachten nog vol ongeduld op de eerste glimlach hier 🙂

Geef een reactie

