home

Home sweet home. 2 weken op verlof met een babietje van nog geen twee maanden leek mij een onmogelijke opdracht maar dat viel al bij al mee. Kwestie van je thuis te verplaatsen. Wat wou zeggen, 1 valies kledij voor mama en papa en al de rest van de koffer + remorque voor onzen Daan: kleedjes (genoeg want ik wou niet wassen) tetradoeken (genoeg) verzorgingskussen, badsteuntje, papflessen, sterilisator, verwarmer, speelkussen, mobiel, reisbedje, buggy, draagzak enz. Het was een hele volksverhuis. Ik heb destijds smalend gedaan toen mijn nicht naar het kerstfeestje kwam met haar hele hebben en houden, wel, ik heb niet ondergedaan. Maar voor de rest is het een verbazingwekkende ontspannende verlof geweest. Het is ons zoontje super goed bevallen want hij heeft daar geslapen als een roos en is gegroeid gelijk kool!
Hierbij wat vakantiekiekjes van Daan.

zonnen

voor den tv

zwaar feestje

tong ontdekt

bij de kapper

Geef een reactie

